Sabtu, 07 Februari 2009

SALAM KANGEN



krisnu wibowo

Kagem Mas Admin Manyaran

Akhirnya ada juga wadah silaturohmi
untuk warga manyaran di seantro dunia
mugi mugi saget datangaken manfaat kagem kito sedoyo
lan majukan kecamatan manyaran sing sering
dipandang sebelah mata


salam ,
Krisnu W

.....................................................................

widada aulia dewa

Dear Manyaran Online
Secara.....tak sengaja, saya menemukan blog ini...
Saya rasa bagus untuk dikembangkan, demi perkembangan dan
kemajuan tanah kelahiran kita..
Saya adalah lulusan dari SMA 1 NERO ( negeri bero )...!
saya susah bgt kontack kesana
ad yang tahu nomer telpnya,
atau diusulkan agar bikin website gt hehehe...
tks

WAD

.....................................................................

ADMIN

Makasih partisipasinya,
kagem mas krisnu..maturnuwun dukunganipun,
mugi2 kulo saget update terus, mungkin saking kesibukan lan pakaryan
dadi modon lambat, anamung kulo terus berusaha tetep update terus.

Kagem kang Widodo
Maturnuwun dukunganipun
Engkang saget biantu mas widodo, monggo sinten kemawon...dipun bantu.
menawi wonten kontak2, langsung email kemawon dateng admin, mengke kulo terusaken.
utawi langsung dumateng mas widodo : widada.dewa@gmail.com

1 komentar:

milky mengatakan...

salam bos maya manyaran ,perkenalan dulu nie,pangil saja Tony warga manyaran juga tentunya,yg lebih detail asli ngepek,pijiharjo bos.saya alumnie SMA N 1 WYT,skarang aktivitas kul.di Amikom solo,dan juga ikut bloger solo namae http://bengawan.org oya alamat blog saya http://cahmanyaran.blogspot.com

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes